Zapravo svi poznajemo jezik hrane, međutim većina
ljudi toga nije svjesna. Prije nego odlučite otići u novi restoran
provjeravate li ocjene i recenzije gostiju koji su ga već posjetili?
Većina nas odabrat će restoran koji ima najviše pozitivnih komentara i
recenzija, te onaj koji nam je netko preporučio. Kako bi opisali
iskustvo koje smo doživjeli u restoranu koji smo posjetili, često
prilikom pisanja recenzija koristimo vrlo živopisne riječi. Te riječi
koje koristimo govore o našoj psihologiji gotovo jednako kao i o samom
jelu. Odnosno ono što smo napisali otkriva našu psihu, naše financijsko
stanje i društveni status.
Na Sveučilištu Stanford i Carnegie Mellon provedeno je istraživanje
koje je obuhvatilo 900 000 recenzija napisanih za 6 000 restorana. Kako
bi bilo vrlo dugotrajno i zahtjevno čitati tolike recenzije, korištene
su tehnike računalne lingvistike,
odnosno program koji automatski ispisuje broj riječi, složenost, te
broj ponavljanja određenih riječi kao što su neke zamjenice, imenice ili
pridjevi.
Više o jeziku hrane saznajte na linku.
Nema komentara:
Objavi komentar